czwartek, 1 maja 2014

Prolog


- Jak to zniknęła?!
- Nie wiem, na prawdę nie mam pojęcia - mówiła roztrzęsiona. Oczy miała pełne przerażenia, a ciało drżało jej ze strachu.
- Spokojnie Roxanne, usiądź tu i oddychaj głęboko. - Posłusznie spełniła rozkaz brata. -  A teraz zbierz myśli i opowiedz nam wszystko od początku.
- Dobrze. - Wzięła jeszcze jeden głęboki oddech. - Zaczęło się od kłótni ze Scorpiusem, jaki miała przebieg, wiecie sami. Następnie we dwie wyszłyśmy z zamku, aby trochę ochłonąć. Gdy spacerowałyśmy po błoniach, usłyszałyśmy jakieś szmery, dobiegające od strony Zakazanego Lasu. Rozejrzałyśmy się dookoła, ale nikogo, ani niczego nie ujrzałyśmy, więc szłyśmy dalej. Po przebyciu jakichś dziesięciu metrów, znowu usłyszałyśmy te dźwięki, ale tym razem intensywniejsze. Z racji tego, że nigdzie nie było żywej duszy, za czym idzie również brak nauczycieli, to postanowiłyśmy to sprawdzić. Myślałyśmy, że jak wejdziemy na chwilę, to nic nam się nie stanie. Po chwili do naszych uszów dobiegły kolejne odgłosy, jakby jakieś zwierzę bardzo się męczyło. Przejścia były wąskie, więc szłyśmy jedna za drugą. Wydawało mi się, że ona ciągle jest z tyłu, ale po jakimś czasie usłyszałam krzyk. - Przełknęła głośno ślinę. - Jej głos, dobiegał z ogromnej odległości. Odwróciłam się, a jej rzeczywiście nie było. Biegłam w stronę jej głosu tak szybko, jak tylko mogłam, ale to nic nie dało. Gdy zorientowałam się, że ledwo kojarzę gdzie jestem i jak mam wrócić, to uznałam, że muszę szybko o tym komuś powiedzieć, bo gdybyśmy obie zaginęły to wtedy już nikt by nas nie odnalazł - dokończyła opowieść, wciąż jeszcze dygocząc ze strachu.
- I bardzo dobrze zrobiłaś, że do nas przybiegłaś, ale nikomu innemu o tym nie mów.
- Jak to? Przecież ona może być w ogromnym niebezpieczeństwie, muszę zawiadomić nauczycieli.
- Na razie nic nie musisz, ja się tym zajmę. Powiem o wszystkim Victorii, ona na pewno będzie wiedziała co zrobić. Pomoże nam, rozumiesz? - Starał się choć trochę uspokoić siostrę.
- Ok, opowiedz jej wszystko. I Tedowi też, razem z pewnością coś wymyślą.
- Idź do swojego pokoju i zaczekajcie tam na nas, najlepiej żeby nikt cię nie widział w takim stanie, bo jeszcze zaczną coś podejrzewać.
- Zaprowadzę ją tam, a ty się lepiej pospiesz, bo na prawdę nie wiadomo co z nią się dzieje.
- Już biegnę.
  Roxanne wsparła się o ramię swojej o pół głowę niższej przyjaciółki i razem ruszyły ku wierzy Gryffindoru. Ciężko im było poruszać się we dwie, ale miały nadzieję, że dotrą przed Fredem na miejsce.
- Czy coś się stało? - usłyszały donośny głos nad swoimi głowami. Gdy się odwróciły ujrzały jedną z tych osób, których najbardziej nie chciały teraz widzieć...

26 komentarzy:

  1. Zappwiada się .....bombowo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada. Na prawdę! Masz bardzo fajny styl pisania. Nie piszesz jak jakiś wielki poeta-i to bardzo dobrze, a piszesz współcześnie :) Nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów <33
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię opowiadań o nowym pokoleniu, jednak prolog jest na tyle ciekawy, że będę czytać dalej i może dzięki Tobie polubię :)
    Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, to jest cudowne! Nie powinnaś mnie przepraszać za spam, bo ja nie mam nic przeciwko nim. Tym bardziej nie mogłabym być zła na Ciebie, bo dzięki twojemu poprzedniemu opowiadaniu nie nudziłam się, za co bardzo dziękuje :) Cieszę się, że mnie o nowym blogu poinformowałaś i już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału.
    Życzę weny i pozdrawiam cieplutko Alokin <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się zapowiada! Uwielbiam opowiadania o nowym pokoleniu! ^^ Każde jest zupełnie inne i wyjątkowe. Prolog jest genialny, naprawdę bardzo zachęca do czytania. <33 Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na pierwszy rozdział! ^^ Mogłabym prosić o powiadomienie o tym w zakładce 'księga spamu'? Przepraszam za kłopot, ale raczej częściej wchodzę na pocztę, niż na bloga. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się zaczyna. Zastanawiam się co porwało dziewczynę i w jakim celu. Tekst bardzo wciąga. Nie spodobała mi się jedna rzecz. Na zdjęciach ludzi z 2006 roku niektórzy są dziećmi, a inni nastolatkami, a przecież są rówieśnikami. Mogłabyś mnie informować o rozdziałach na: mroczny-znak.blogspot.com? Miło by mi było gdybyś znalazła czas na przeczytanie mojego opowiadania, a jak nie to trudno. Z niecierpliwością czekam na rozdział...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wspomnieć o tych zdjęciach, ale to wyszło tak, ponieważ ciężko jest mi znaleźć tyle osób w tym samym wieku i żeby też mi jakoś podpasowały. Jak pewnie też zauważyłaś, nie wszystkie postacie są obsadzone to właśnie temu, że ciężko mi znaleźć :( Ale postaram się to zmienić, spróbuję im jakoś wyrównać ten wygląd wiekowy ;)
      Jak znajdę chwilkę to z chęcią zajrzę na twojego bloga.

      Usuń
  7. Nie wiem, co powiedzieć.
    Wszystkie Twoje komentarze pod tym postem (pozytywne oczywiście) zawierają to, co chcę powiedzieć.
    Więc nie będę oryginalna i powiem: CUDEŃKO! <33
    Serio zakochałam się. Mogłabyś mnie powiadamiać o kolejnych rozdziałach? Albo tu: http://walcz-o-swoje-marzeniaa.blogspot.com/, albo po prostu na moim profilu lub na stronę Adminka Reducto (fb).
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prolog, bardzo mi się podobało i czekam na więcej. Życzę weny i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdział! Znalazłam parę błędów, ale to zdarza się każdemu ;)
    Weny
    Lily

    PS Zapraszam do mnie :)
    http://druga-polowka-lily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Za dużo nie napiszę, bo to dopiero prolog, ale jest bardzo fajnie zrobiony. Zostawiasz sobie duże pole do popisu i na pewno dobrze to wykorzystasz.
    Zapraszam do mnie na www.lilyijames-zdobyc-szczescie.blogspot.com
    Mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam cię do Liebster Blog Award

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Czekam na dalszą część :) Bardzo lubię Harry`ego Pottera i cieszę się że wymyśliłaś te opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówię Ci, że pierwszy raz spotkałam się z tego typu blogiem o.0 Ale jest świetny.
    Piszesz dobrze, bez żadnych błędów (przynajmniej ja żadnego nie zauważyłam. :D
    Jest sporo bohaterów, ale da się zapamiętać.
    Dodałaś sporo postaci wymyślonych i bardzo dobrze *-*
    Prolog bardzo ciekawy, aż prosi, żeby tu znów wrócić, kiedy będzie 1 rozdział C:
    A ja tu wejdę częściej i będę czytała, bo to jest po prostu boskie.
    Już się nie mogę doczekać 1 rozdziału :D
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm... Ciekawie się zaczyna. Podoba, się podoba. :D
    Jeszcze nic takiego nie czytałam co jest dużym plusem, bo jest tyle blogów o świecie Harrego, że masakra. No więc będę tu zaglądać :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Prolog- świetny. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Mam nadzieję, że będzie tak ciekawy i dobrze napisany jak prolog.
    P.S Zapraszam do siebie na blog o Dramione http://naughty-boy-with-a-good-girl.blogspot.com/
    Kiedy dodasz nowy rozdział, napisz. Z chęcią poczytam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prolog bardzo mi się podoba :)
    Znalazłam pare błędów, ale to drobnostki - nie przejmuj się :D
    Dużo postaci, jednak postaram się je zapamiętać :D
    Obserwuję <3
    Jestem bardzo ciekawa przez kogo i dlaczego została porwana dziewczyna. A końcówka trzyma w napięciu...
    Z niecierpliwością czekam na rozdział pierwszy!

    Zapraszam do mnie :)
    kamilka-pl.blogspot.com

    Kamila Chanel

    OdpowiedzUsuń
  17. Prolog zachęca i z pewnością 9 maja zajrzę i zobaczę jak rozwinie się akcja. Czyta się przyjemnie, bo zdania są poprawnie rozwinięte i za to duży plus, bo dla mnie katorgą jest czytanie błędu na błędzie ;) No i oczywiście podziwiam cię za to, że wpadłaś na pomysł, aby pisać o nowym pokoleniu *-* Jednym zdaniem: Czekam na więcej :3

    Weny życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie piszesz! Lubie blogi o nowym pokoleniu. Jestem taka ciekawa na kogo wpadły. Z pewnością będę czytać dalsze rozdziały.
    Pozdro Tonks <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny :D kolejny SUPER blog o HP <3

    OdpowiedzUsuń
  20. interesujący prolog :)
    powiem szczerze, że czytam pierwszy blog z tym pokoleniem i mam nadzieję że się przekonam do tych opowiadań.
    jeszcze do końca nie połapałam się z wszystkimi bohaterami, ale wkrótce to nadrobię.
    zaciekawiłaś mnie. na kogo one mogły wpaść..
    czekam na więcej,
    pozdrawiam ciepło,
    SWK <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny prolog! :D Nowe pokolenie przestało mnie interesować, odkąd przeczytałam dość głupawy blog o Rose :/ Twój jest zupełnie inny! :3 Nie mogę się doczekać rozdziału 1 ♥ Mam tylko nadzieję, że następny rozdział będzie jeszcze lepszy od tego ♥ A teraz troszkę mniej przyjemnie - popracuj trochę nad poprawną odmianą niektórych słów ;) Ale poza tym jesteś genialna, pisz dalej i powiadom mnie proszę, gdy wydasz książkę ♥
    https://ocalic-olimp.blogspot.com/
    Pozdrawiam, życzę weny i oczekuję kolejnego rozdziału ♥♥♥♥
    Argel :3

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubie nowego pokolenia :( nota jest dobra, tylko, ze brakuje mi tu w dialogach narratora, kto co mowi, troche trudno sie w tym polapac
    reszta jest jak najbardziej na poziomie :)
    pozdrowienia
    N.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie jest ok.
    * wieŻy

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie się zaczyna. Są klasyczne postacie z nowego pokolenia ale jest też trochę ciekawych. Mam nadzieje, że reszta rozdziałów też jest tak dobra. Błędów też za dużo nie widzę, a to fajnie bo ja zawsze mam z tym problem więc doceniam jak ktoś nie ma. Resztę na serio przeczytam trochę później bo mam strasznie zawalony wrzesień.

    OdpowiedzUsuń